Garantijas nosacījumi

  1. Visām tavagaisma.lv iegādātajām precēm ir ražotāja garantija.
  2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš var būt no diviem līdz pieciem gadiem.
  3. Informāciju par konkrētās preces garantijas termiņu atradīsiet preces iepakojumā vai, sazinoties ar tavagaisma.lv klientu konsultantu.
  4. Ja ražotāja garantijas termiņš ir īsāks par diviem gadiem, patērētājam ir tiesības 24 mēnešu laikā no pirkuma datuma iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.
  5. Pretenzijas var iesniegt tikai tad, ja prece izmantota paredzētajos apstākļos.
  6. Juridiskām personām (kas nav patērētāji) garantijas termiņš ir tikai tāds, kādu noteicis ražotājs.

Lai ražotāja garantija būtu spēkā, pircējam jāuzrāda:

  1. Pirkumu apliecinošs dokuments (čeks, pavadzīme, rēķins).
  2. Ražotāja vai izplatītāja garantijas karte (ja tā iekļauta komplektācijā).
  3. Informācija par sertificētajiem servisa centriem — garantijas kartē, ražotāja pārstāvniecībā, uz preces iepakojuma, vai zvanot 27117849 / rakstot info@tavagaisma.lv.

Garantija neattiecas uz bojājumiem, kas radušies pircēja vainas dēļ, piemēram:

  1. Iepakojuma bojājumi.
  2. Prece netika ekspluatēta saskaņā ar lietošanas instrukciju.
  3. Saskrāpēta vai salauzta konstrukcija, saplaisājis stikls, nevēlamu šķidrumu noplūde, nepareiza kopšana, neautorizētas modifikācijas.
  4. Bojājumi barojuma sprieguma vai ārējo faktoru (putekļi, mitrums, triecieni u.c.) dēļ.
  5. Nekvalificēta remonta pēdas.
  6. Dabiska nolietojuma rezultātā radīts defekts.
  7. Nestandarta barošanas bloku vai speciālu detaļu izmantošana.
  8. Garantija netiek piemērota savienojošiem kabeļiem, skrūvēm un citiem piederumiem.
  9. Preces izmantošana profesionāliem vai ražošanas mērķiem.
  10. Bojājumi nepareizas preces transportēšanas dēļ.

Ja prece ir bojāta, pircējam ir šādas iespējas:

  1. Doties pie ražotāja vai izplatītāja (ņemot līdzi pirkuma dokumentu un garantijas talonu).
  2. Zvanīt 27117849 vai rakstīt uz info@tavagaisma.lv — tavagaisma.lv konsultants palīdzēs risināt situāciju.

Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšana

Sūdzības par preču pieejamību vai kvalitāti sūtiet uz info@tavagaisma.lv. Tās izskatīsim 15 darba dienu laikā un atbildēsim uz norādīto adresi.

Ja nepiekrītat atbildes secinājumiem, varat izmantot alternatīvo strīdu risināšanu, iesniedzot rakstveida prasību, norādot vārdu, datumu, strīda būtību un prasījumus.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanu

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no piegādes dienas ir tiesības pieteikt prasību par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.